God Gärning

2008-08-26 | 10:59:15 

För någon dag sen så gjorde jag faktiskt en god gärning, i alla fall enligt mig själv. Camilla hade tappat minnet, eller ja, i alla fall glömt bort att vi har en häst :P. Hon skulle skriva en presentation och visa upp för sin nya klass och hade då under rubriken husdjur glömt bort att skriva dit Nadja. Så det gjorde jag åt henne. Fast tyvrr inte med bläck. Vilket gjorde att hon suddade bort det när hon upptäckte det. Fast det tog ett tag innan hon såg det :)

Red ut med Charlotte & Natalie igår, utan Charlottes tips hade jag åkt av. Eftersom jag fortfarande rider barbacka. Honsa att man kan ha ett grimskaft runt halsen ifall man tappar balansen. Vilket jag också gjorde när hästarna helt plötsligt stack iväg i full galopp längs skogsvägen. Fick tag i manen först, men tappade sedan den och fick tag i grimskaftet. Så jag slapp ligga kvar i gruset och se de andra försvinna runt kröken.

Ska hälsa på Pelle i eftermiddag. Får se hur han mår...
Nu ska jag bli hovslagare. Nadja har en lös baksko som jag ska ta bort, och så tänkte jag ta bort den andra bakskon också, så det blir lika. Får se hur det går :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0