En till hopplektion & köpt en dator

2008-08-09 | 20:47:58 

nu sitter jag vid min nyinköpta bärbara dator och skriver. så det kommer antagligen att finnas många fel i den här texten eftersom det är skillnad att skriva på det här tagentbordet. Ida säger att det inte är det och jag vet att det är en vanesak, men det är ändå lite besvärligt. tur att jag har en mus i alla fall, så jag slipper vänja mig med den där plattan. Men det löser sig nog. Det verkar vara en bra dator :P

Hopplektionen i torsdags gick väl kanske inte så jättebra. I mitten av lektionen så vägrade Nadja helt plötsligt hoppa. och det var inte ett hindet utan det var ALLA hindet och ALLA kombinationer. Men det gick till slut, jag vann över henne :P och det är ju det viktigaste.
Jag hade sällskap av Charlotte dit, hon cyklade bredvid. Sen fick hon rida Nadja hem och jag cyklade. Kännde att jag hade tränigsvärk överallt, så det var lika bra :P
På lektionen gjorde vi i alla fall bland annat: En tvåkombination med två oxrar, stutshinder, ett hinder som inte stod på diagonalen med en skarp sväng framför och en liten bana. På dressyrdelen, alltså uppvärmningen så gjorde vi galoppombyten (fast inte Nadja), flytta baken i galopp och lydnadsövningar. Det gick faktiskt bra :)
På vägen hem därifrån så ringde det. Jag blev inte lite förvånad när det var Jan som ringde. Han hade nämligen kommit på varför jag inte fick hans sms ibland,. För att han hade fel nummer inlagt på ett ställe. Klantigt av honom :P Sen tyckte han att jag, Frida & Johan skulle följa med honom ut och jogga, Jag som älskar det såååååå mycket* inte... Så vi sa att det får bli en promenad istället.  

Sista jobbardan på tisdag ;) Och imorgon kommer AK om det inte är jättedåligt väder :) Jag hoppas på uppehåll i alla fall :)
Nu har Ida och jag anm'lgt intresse till ett par lägenheter också :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Inflyttningsfest? :)

2008-08-09 @ 21:32:04
Postat av: Persson

Hahaha jag säger mycket tydligen :) Men det är faktiskt sant och när jag sitter vid en bärbar så använder jag plattan :P Det kan bli inflyttningsfest men då får inte du komma elin säger vi ;)

2008-08-12 @ 22:30:38
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0