Hoppning

2008-04-10 | 17:48:36 
Igår var jag vid paddocken tillsammans med Charlotte & Lugge och Cissi & Pajen och vi hoppade. Det var ganska kul förutom att Nadja fick för sig, när hindret låg på 70, att det inte gick att hoppa det :P Så hon ville springa bredvid hela tiden. Och jag hade naturligtvis glömt spöt hemma så jag fick låna ett som tur var så att vi kom över :)
Charlotte & Lugge hoppade 1,10 så dom tänker i alla fall inte jag tävla med :) för då kommer vi garanterat att förlora :P

I skolan så var det redovisning tilsammans med Elin om djurskyddet på miljöpolitiken. Det gick som vanligt bra för Elin och dåligt för mig. Men det blev gjort i alla fall, bara att ta itu med nästa redovisning/prov.
Nästa vecka:
Onsdag: Projektredovisning (vill inte ens veta hur det kmr att gå :P)
Torsdag: Inlämning hemtenta religion
Fredag: Biologi prov, blodomloppet.

Kul vecka :P Det tråkiga är att det kommer att bli ännu mer de veckorna som kommer sen, längtar till vi åker på skolresa för då är alla läxor/ prov/ inlämningar över för den här terminen ^^

Kommentarer
Postat av: Arga-Elin

Vaddå "Det gick som vanligt bra för Elin och dåligt för mig." Vad är det för skitsnack? Jag tyckte bara jag flummade runt samtidigt som jag försökte säga något vettigt.

PS. HUR GICK DET PÅ FÖRRA MK-PROVET?

2008-04-12 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0