Framtidsresan

2008-04-26 | 15:19:43 
I går var framtidsresan på besök till vår skola. Det var faktiskt mycket roligare än jag trodde att det skulle bli (det var ju Ulla som fixade dagen). Men det var en skön dag och jag fick till och med en halvtimmes sovmorgon :D
Tyvärr så vann ju inte rätt lag på tävlingen, men det var kul i alla fall. Och det verkar bara som om en person i hela NV/TE 2+3 tycker om kemi. Inte för att jag är så förvånad över det :P

Idag har jag jobbat 7-1, det var inte så kul att gå upp så tidigt :P Men det gick. Imorgon ska jag börja vid två på eftermiddagen så jag får en liten sovmorgon i alla fall, eftersom jag ska rida innan jag åker :) Jag kommer nog vara trött på måndag morgon om jag inte får gå hem tidigare :P

Igår så höll jag och pappa på att krocka med Tjuv-Janne. Det var faktiskt inte vårt fel :P Det var hans fel och det var nog han som hade råkat mest illa ut eftersom han satt i en bil och vi satt i en traktor. Han kom sladdandes och tog upp hela kurvan när vi kom och fick precis koll på bilen så att han han svänga över på rätt sida. Tur för honom.

Nu ska jag skriva på min personliga rapport på vårt projektarbete och sen ska jag ut och rida barbacka på Nadja, lite dressyr blir det nog (till Nadjas stora glädje)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0